Καλώς ήλθατε στο νέο site μου, εδώ μπορείτε να δείτε και να αγοράσετε τα πάντα που έχω φτιάξει, από τα driftwood, (αντικείμενα που η θάλασσα εκβράζει) κοχύλια, πέτρες, γυαλί, άμμο, ξύλο και οτιδήποτε υλικό βρίσκω στις ακτές με την βοήθεια της οικογενείας μου και των φίλων μου.

Οι θαλασσινές δημιουργίες μου πωλούνται τώρα στo νέο μαγαζί - γκαλερί που άνοιξα Re Sea (Σκαλίδη 64) στο Καστέλι Κισάμου.

Ξεκίνησα κάνοντας κρεμαστράκια πριν από 8 χρόνια για χριστουγεννιάτικο παζάρι στο Δημοτικό σχολειό των παιδιών μου και από τότε πολλά έχουν αλλάξει, ως προς στις δημιουργίες μου.

Χρησιμοποιώ driftwood από τις παραλίες της περιοχής μου και δεν χρησιμοποιώ τίποτα άλλο, γιατί τα driftwood όπου και να τα βρεις είναι τόσο όμορφα, ξεχωριστά και με απίθανους σχηματισμούς. Είναι ένα καταπληκτικό υλικό επειδή έχει ταξιδεύσει πολύ και κάθε ένα, έχει να μας πει μια ξεχωριστεί ιστορία.

Είμαι σίγουρη πως θα απολαύσετε κάθε μικρό κομμάτι της συλλογής μου.

Παρακαλώ να μου τηλεφωνήσει στο 0030-2822300508 η να στείλετε e-mail στο re.3.sea@gmail.com για περισσότερες πληροφορίες. Κάθε καινούριο προϊόν μπορείτε να δείτε στο facebook http://www.facebook.com/pages/Re-sea/266873960042178, στο Google+ https://plus.google.com/112950609852316267174/posts

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

ΚΡΕΜΑΣΤΡΑΚΙΑ


 Το κρέμασμα ρούχων αλλά και άλλων αντικειμένων σε επιτοίχιες κρεμάστρες, είναι ένας από τους τρόπους που μπορεί να σας εξασφαλίσει σημαντικούς επιπλέον χώρους στη προσπάθειά σας να διατηρήσετε τα πάντα σε τάξη σε όλους τους χώρους του σπιτιού. 
Δώστε λοιπόν σ`αυτόν το τύπο τις κρεμάστρες ιδιαίτερη όψη ώστε στα σημεία που θα τις τοποθετήσετε να λειτουργούν  όχι μόνο χρηστικά αλλά και άκρως διακοσμητικά. Άμμος, βότσαλα, ξύλα της θάλασσας και φυσικά κοχύλια, τα απόλυτα "φετίχ" του καλοκαιριού.
Μεταφέροντας την δροσιστική τους αύρα στο σπίτι, τίποτα άλλο δεν σας χρειάζεται για να αποκτήσουν οι χώροι σας την  ιδανική εποχιακή διακόσμηση. Αυτά τα δημιουργικά άγκιστρα και κρεμάστρες είναι τόσο ασυνήθιστα και λειτουργικά που μερικά από αυτά μπορούν ακόμη και να χρησιμοποιηθούν μόνο ως ντεκόρ τοίχων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου