Καλώς ήλθατε στο νέο site μου, εδώ μπορείτε να δείτε και να αγοράσετε τα πάντα που έχω φτιάξει, από τα driftwood, (αντικείμενα που η θάλασσα εκβράζει) κοχύλια, πέτρες, γυαλί, άμμο, ξύλο και οτιδήποτε υλικό βρίσκω στις ακτές με την βοήθεια της οικογενείας μου και των φίλων μου.

Οι θαλασσινές δημιουργίες μου πωλούνται τώρα στo νέο μαγαζί - γκαλερί που άνοιξα Re Sea (Σκαλίδη 64) στο Καστέλι Κισάμου.

Ξεκίνησα κάνοντας κρεμαστράκια πριν από 8 χρόνια για χριστουγεννιάτικο παζάρι στο Δημοτικό σχολειό των παιδιών μου και από τότε πολλά έχουν αλλάξει, ως προς στις δημιουργίες μου.

Χρησιμοποιώ driftwood από τις παραλίες της περιοχής μου και δεν χρησιμοποιώ τίποτα άλλο, γιατί τα driftwood όπου και να τα βρεις είναι τόσο όμορφα, ξεχωριστά και με απίθανους σχηματισμούς. Είναι ένα καταπληκτικό υλικό επειδή έχει ταξιδεύσει πολύ και κάθε ένα, έχει να μας πει μια ξεχωριστεί ιστορία.

Είμαι σίγουρη πως θα απολαύσετε κάθε μικρό κομμάτι της συλλογής μου.

Παρακαλώ να μου τηλεφωνήσει στο 0030-2822300508 η να στείλετε e-mail στο re.3.sea@gmail.com για περισσότερες πληροφορίες. Κάθε καινούριο προϊόν μπορείτε να δείτε στο facebook http://www.facebook.com/pages/Re-sea/266873960042178, στο Google+ https://plus.google.com/112950609852316267174/posts

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ


Το ελληνικό καραβάκι αποτελεί παράδοση των παλαιών εποχών της χώρας μας, που τα παιδιά με αγάπη χαρά και δημιουργικό νου κατασκεύαζαν στα παιχνίδια τους. Αποτελούσε, όμως, και ένα είδος τιμής και καλωσορίσματος στους ναυτικούς, που επέστρεφαν από τα ταξίδια τους.
Παραδοσιακό καραβάκι-είναι δουλεμένο στο χέρι και έγινε με αργό ρυθμό, του έδωσα όλη την προσοχή που απαιτείται για την τελειότητα των λεπτομερειών του και τη στερεότητά του. Είναι κατασκευασμένο από ξεβρασμένο ξύλο, μερικά βαμμένα με ακριλικά χρώματα ζωγραφικής υψηλών προδιαγραφών. Τα ζωηρά, φωτεινά χρώματα των πανιών αρμονικά δεμένα μεταξύ τους, συντροφεμένα από τα κοχύλια, θαλασσινά γυαλάκια. Γεννούν σε όποιον το βλέπει γιορτινά αισθήματα χαράς. Κάθε καραβάκι έχει γαντζάκι, έτσι μπορεί να χρησιμοποιήσετε σαν κρεμαστράκι για κλειδιά ή για τα κοσμήματα σας. Είναι κατάλληλο να προσφερθεί ως δώρο, ή και σαν διακοσμητικό αντικείμενο.
Η Τιμές ξεκινούν από 7Ε και φτάνουν στα 50Ε ανάλογα με το μέγεθος ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου